ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 21:05
ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 21:05
بی خوابی های شبونه . رو مبل مغازه. اینستاگرام . اهای عشق مجازی . احمد سلو
یک امشب را زود برس...ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 21:05
نباید این حرفا رو بزنم میدونم
فردا روز مهمیه باید بشاش باشم
اخلاق الانمو خوب کنم
اخمامو وا کنم
چین چروکاش زیاده
ولی دوسدارم فرار کنم از اینجا
ناراحتم میکنن
نگاهشون خوب نبوده و نیس
میدونید ک نمیتونم اعتراض یا انعکاسی نشون بدم. همشو تو خودم میریزم پ اذیتم نکنید . خستم
یک امشب را زود برس...ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 21:05
الان با وجود نخوابیدن سرفه هام دندون درد خفیفم حس خوبی تو وجودمه امروز هر چند اولش بد شروع شد ولی تونستم روند قضیه رو تغییر بدم نزدیک ب ایده الام کنم
دارم بهش فک میکنم دو دوتا چارتاش میکنم
اگه دروغ نگم 70%درص ایده الام جواب داد
دوتا ایراد توش پیدا کردم امیدوارم حل شه
چشام میسوزه خوابش میاد ولی مغزم فعاله و داره کلی دیتا رو جا ب جا میکنه
فک کنم پس فردا جوابش میاد ک بعدش بتونم تصمیم بگیرم راجبش
احتیاج ب دو تا گوش و ی راهنما دارم
+فک کنم ریه هام کیپ شده
نفسم تنگه
یک امشب را زود برس...
ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 21:05
خفته ها ! زنگ چیز خوبی نیست
شیشه ها ! سنگ چیز خوبی نیست
وصله ها را به من بچسبانید
به شما انگ چیز خوبی نیست
های ! عاشق نشو نمی دانی
که دل تنگ چیز خوبی نیست
کری از پیش یک سه تار گذشت
گفت : آهنگ چیز خوبی نیست
گفته بودی شهید یعنی چه
پسرم ! جنگ چیز خوبی
دکتر الهیاری کتاب عقاب قله پوشان
+بیخوابی ها دارن نگران کننده میشن دیگه
+شنبه استارت اون کتابو بزن
700صفس تنبلی نکن
+فک کنم یه هفته عقبم از برنامه هام
ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 21:05
دارم غیر کوچولویی رفتار میکنم
این من نیستم پاک کن ب دس گرفتم
کلکسیون گذشته رو داشتم از هر چی ک فکرشو کنی
از دس دادن کوچکترینشون کلی غصه پشت بندش بود
یادت نرفته ک پاک شد کلیشون چقدر غصه خوردی بابتش
ولی حالا چی
دس گذاشتم رو دلیت
دارم چکار میکنم با خودم با گذشتم؟
دارم خودمو بی هویت میکنم؟
من دیروزی نداشتم . امروز همینجا متولد شدم
نرو این سمت
دس از رو دلیت بردار
(دارم دلیت میکنم همچنان)
یک امشب را زود برس...ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 21:05
بام بهاران
چراغ های روشن
رسید جایی ک نتونستم ادامه بدم پاک کنم
هر چند میخواستم ک پاک کنم ک نمونه
ولی رسید ب لبخندایی ک نشد پاک کنم
خودمو گم کردم
یک امشب را زود برس...
ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 21:05